четвер, 27 листопада 2014 р.






Переваги банківського обслуговування - поради експертів ПриватБанку
  
Термінали самообслуговування - як альтернатива касам - допомогають зберегти час, кошти та нерви, позбавляючи стояння в черзі.

Сьогодні в терміналах ПриватБанку доступні найпопулярніші банківські послуги - поповнення рахунку мобільних телефонів і платіжних карток, депозитного вкладу та погашення кредиту, оплата комунальних послуг та рахунків за Інтернет, телефон, телебачення, сплата штрафів ДАІ,  відправлення та отримання грошових переказів, купівля валюти. Також через них можна придбати квитки на поїзд, автобус, футбольний матч і скористатися іншими корисними сервісами.

Незважаючи на беззаперечні переваги, деякі клієнти все-таки за звичкою здійснюють банківські операції у касах, витрачаючи на це значно більшу кількість свого часу. Заступник керівника банкоматної та термінальної мережі ПриватБанку в Херсоні Валерій Гарковенко відповів на найбільш актуальні питання - для допомоги нашим громадянам.

- Валеріє Валерійовичу, розкажіть, будь-ласка, які операції в терміналах самообслуговування користуються найбільшим попитом у клієнів ПриватБанку?

- Можу з упевненістю сказати, що термінали самообслуговування є альтернативою кас і допомогають нашим клієнтам отримувати банківські послуги поза відділеннями банку. Найпопулярніші операції - це поповнення рахунків мобільних телефонів, оплата комунальних послуг, кредитів та податкові платежі. Керувати своїми рахунками в терміналах вчаться все більше клієнтів.

- Інколи люди бояться помилитися під час використання техніки, особливо клієнти похилого віку. Чи є покрокові інструкції, як здійснити ту чи іншу операцію?

- Платіжні термінали самообслуговування приймають платежі як готівкою, так і з пластикових карт. У їх ефективності та зручності переконується все більше людей. Ви самі можете легко розібратися, як зробити необхідну операцію, за допомоги сенсорного екрану терміналу. Читайте підказки на екрані і вводіть необхідну інформацію. Але навіть якщо Ви заплуталися в меню і функціях пристрою, то завжди можете звернутися за порадою до співробітника відділення ПриватБанку. Зробіть перші платежі разом із фахівцем - а потім з легкістю і задоволенням оплачуйте рахунки самостійно!

- Якщо все ж таки сталося так, що термінал не видав чек або відключили електоенергію, операцію не було завершено... Що в такому випадку робити клієнту?

- Якщо раптом трапилася нештатна ситуація, можу Вас запевнити: всі кошти, які Ви внесли до терміналу, будуть обов’язково повернуті вам або зараховані адресату. Щодо цього можете не турбуватись. У будь-який час ви можете зателефонувати на безкоштовний номер 3700 - і оператор надасть консультацію та допоможе у вирішенні будь-якого проблемного питання. Сьогодні зони самообслуговування є у кожному відділенні, ми активно розвиваємо мережу цілодобових відділень самообслуговування. Найвигіднішим для клієнта способом оплати є саме термінал, адже комісія в ньому мінімальна і становить 1 грн незалежно від суми платежу. Враховуючи те, що мережа  ТСО швидко розвивається і зростає, здійснити платіж можна буквально в “сусідньому магазині”. Дуже зручними також є пачкові термінали та зовнішні термінали вуличного типу.


Сьогодні в Херсонській області працює понад 188 банкоматів, 361 термінал самообслуговування та 70 відділень ПриватБанку. Додаткову інформацію можна знайти на офіційному сайті www.pb.ua.

Немає коментарів:

Дописати коментар