пʼятниця, 12 серпня 2016 р.

Напередодні нового опалювального сезону комісія на оплату комунальних платежів у Херсонській філії ПриватБанку залишається незмінною


Останнім часом на тлі збільшення тарифів на житлово-комунальні послуги з'явилася інформація щодо підвищення деякими банками комісії за ці платежі. Перш за все це стосується традиційних каналів оплати, якими зазвичай користуються найбільш сумлінні платники - пенсіонери. Керівництво установ, через які проходять ці платежі, пояснює таке підвищення збитковістю цієї послуги. Залежно від угод з комунальними підприємствами пропонується підвищити комісію від 1,5% до 5% або не менше 3-4 гривень за кожний платіж. У разі сплати інших платежів комісія для споживачів становитиме 1% від суми платежу, але не менше 7 гривень за кожен окремий платіж.


Тим часом прес-офіс Херсонської філії ПриватБанку повідомляє, що комісії за сплату комунальних та інших платежів залишаться незмінними і мінімальними. Окрім того, для всіх своїх пенсіонерів ПриватБанк установив нульовий тариф на сплату будь-яких комунальних послуг (ліміт 2000 гривень на місяць) - тому незалежно від каналу оплати у ПриватБанку пенсіонери можуть сплачувати комунальні платежі безкоштовно.


- Звичайні платники теж можуть заощаджувати кошти на комісіях при сплаті комунальних та інших платежів через термінали самообслуговування та Приват24, - говорить заступник керівника напрямку масових платежів ГРУ ПриватБанку у Херсонській області Віктор Ніжурін. - Ми радимо всім нашим клієнтам підключити безкоштовну послугу “Регулярні платежі” у Приват24 - тоді Ви взагалі забудете про клопіт оплат. Банк буде робити це автоматично з картки, що визначить клієнт.


У Херсонській області працює 76 відділень ПриватБанку та понад 360 терміналів самообслуговування. З початку року через ПриватБанк комунальні послуги сплатили 986 653 споживачів регіону на загальну суму 355 253 968 грн.

Немає коментарів:

Дописати коментар