ПриватБанк очолив рейтинг відкритості банків України
Сайти банків-лідерів, окрім обов’язкової для розкриття інформації, містять дані про пов’язані компанії та операції з ними, проміжні звітності за МСФЗ, а також внутрішньобанківські документи (положення про корпоративне керування та колегіальні органи, політику керування ризиками та дивідендну політику).
«Ми зробили сайт ПриватБанку не тільки важливим інформаційним ресурсом, де наші клієнти можуть отримати всю необхідну інформацію про банк і послуги, але й інтерактивним каналом комунікації, за допомогою якого можна за пару кліків замовити картку, депозит, зробити переказ і скористатися багатьма іншими послугами, – зазначає маркетинг-директор ПриватБанку Сергій Даниленко. – Наскільки це важливо для клієнтів, говорить хоча б той факт, що сайт ПриватБанку є одним з найпопулярніших в Україні інтернет-ресурсів разом з пошуковими системами та соціальними мережами».
У рамках дослідження UCRA проаналізувало розкриття інформації на сайтах банків України, що входять у першу та другу групи за обсягами активів за класифікацією НБУ. Результати дослідження не відображають фінансову надійність банку, а говорять про готовність банків розкривати інформацію користувачам.
«Метою дослідження є аналіз якості розкриття інформації, що включає повноту та своєчасність», – зазначив генеральний директор UCRA Станіслав Дубко. За його словами, досвід банків-лідерів показує, що зусилля з підтримання вже досягнутого рівня прозорості цілком виправдані в умовах нестабільної економічної ситуації, коли необхідно укріплювати довіру вкладників та інвесторів.
Немає коментарів:
Дописати коментар