понеділок, 23 січня 2017 р.

ПриватБанк просить херсонців бути пильними



Як повідомляє регіональний прес-офіс ПриватБанку в Херсонській області, останнім часом користувачі соціальних мереж часто обговорюють теми шахрайських способів заволодіння коштами третіх осіб обманним шляхом. ПриватБанк нагадує херсонцям про заходи безпеки і правила користування банківськими картами.

- Ми рекомендуємо, як і раніше, ніколи і нікому не розповідати, не відправляти і не повідомляти свої персональні дані, - говорить керуюча Херсонською філією ПриватБанку Олена Бельмега. - Також хочу нагадати, що співробітники ПриватБанку, телефонуючи клієнту, ніколи не запитують персональні дані. Якщо буде необхідність підтвердження Вашого платежу, банк за допомоги різних повідомлень попросить клієнта зателефонувати в банк абсолютно безкоштовно, щоб переконатися, що платіж здійснює клієнт, а не хтось замість нього буде здійснювати дзвінки.

Є випадки, коли шахраї пишуть листи на електронну пошту. Якщо ви бачите, що ви навіть не є клієнтом заявленого в листі банку - зателефонуйте на гарячу лінію даної фінансової установи, і там точно підкажуть всю інформацію. Таким чином Ви уникаєте можливості бути ошуканими або отримати вірус на свій комп'ютер.

- Зловмисники вигадують сценарії "розведення" жертв і роблять усе так майстерно, що жертва сама, своїми руками віддає не тільки свої заощадження, але й навіть кредитні кошти, які є на картах, - зазначає керуюча Херсонською філією ПриватБанку Олена Бельмега. - Використовуючи психологічні «гачки»: терміновість, загроза негативних наслідків у разі невиконання тощо - шахраї не дають жертві часу на роздуми. Нерідко вони видають себе за авторитетну особу, апелюючи професійними банківськими термінами.

Також ПриватБанк закликає своїх клієнтів ніколи не телефонувати у відповідь на незнайомі номери телефонів, навіть якщо власники цих номерів представляються співробітниками банку. Більш детально ознайомитися з правилами фінансової безпеки можна на офіційному сайті банку.

Немає коментарів:

Дописати коментар