четвер, 23 березня 2017 р.


ПриватБанк розширює перелік соціальних послуг

Державний ПриватБанк планує розширити співпрацю з урядом у наданні на базі Інтернет-банку Приват24 найпопулярніших соціальних послуг. Про це повідомив голова правління банку Олександр Шлапак під час презентації найсучасніших сервісів банку «Приват.Share».


«ПриватБанк є одним із лідерів цифрового банкінгу, ми багато років поспіль надаємо послуги, аналогів яким немає в інших країнах, – наголосив Олександр Шлапак. – Ми зараз переконуємо уряд у тому, що державні банки можуть і повинні виступити агентами держави в наданні державних послуг, кредитуванні та в багатьох державних програмах».

За словами Олександра Шлапака, низку таких сервісів уже реалізовано, у тому числі комунальний кабінет, через який всі, хто користується Інтернет-банком або мобільним додатком Privat24, можуть оплачувати будь-які комунальні послуги, розрахувати попередній розмір пенсії або подати документи на оформлення субсидії. У майбутньому процес оформлення субсидій клієнтами ПриватБанку може бути повністю автоматизовано – від подачі заявки до нарахування субсидії.

«Щоб сервіс отримання субсидій було реалізовано, необхідні інформаційні мости між ПриватБанком, Міністерством соціальної політики та Пенсійним фондом, і наразі такі переговори ведуться, – зазначив Олександр Шлапак. – Упевнений, що обмін такою інформацією допоможе уряду надавати субсидії набагато швидше та якісніше».

Немає коментарів:

Дописати коментар