ПриватБанк презентував додаток «Турист України» на міжнародному рівні
У
Києві на міжнародній туристичній виставці UITM-2017 ПриватБанк у
партнерстві з Мінекономрозвитку, Національною Туристичною Організацією
та компанією Visa презентував національну програму лояльності «Турист
України».
Це
новий цифровий майданчик, створений для розвитку в’їзного та
внутрішнього туризму України, для поліпшення інфраструктури в регіонах, у
тому числі платіжної, налагодження комунікації туристичного бізнесу з
мандрівниками, з можливістю онлайн-замовлення й оплати послуг картками
будь-яких українських банків.
Проект
було презентовано для внутрішнього ринку України в липні 2017 року. Уже
в серпні вийшла перша тестова версія продукту в чотирьох містах –
Києві, Дніпрі, Одесі та Львові. Зараз перші 500 добровольців можуть
протестувати вже другу версію, із додатковими можливостями. Технічно
проект спрямовано на поліпшення умов та якості поїздок по країні (як
туристичних, так і ділових), він відкриває доступ до об’єктів
української туристичної інфраструктури та створює систему знижок для
постійних користувачів.
Також
«Турист України» є додатковим інструментом Народної дипломатії (Public
Diplomacy) і передбачає додаткову соціальну функцію патріотичного
виховання молоді, поваги до України, сприяє розвитку її територій і
вдосконаленню якості українського національного туристичного продукту.
Цього року міжнародна туристична виставка UITM-2017, на якій презентували національну програму лояльності «Турист України», зібрала представників з 28 країн і 20 регіонів України. Серед почесних гостей був присутній керівник програми Європи Всесвітньої туристичної організації (UNWTO) Бека Джакелі.
Немає коментарів:
Дописати коментар