Кожен другий комунальний платіж у ПриватБанку проходить через Інтернет і смартфони
У березні клієнти ПриватБанку здійснили через
Приват24 понад 10 мільйонів комунальних та інших цільових платежів. За
даними банку, загальна кількість комунальних та цільових платежів,
здійснених клієнтами банку через всі канали, включаючи каси банку та
термінали самообслуговування, у березні перевищила 24 мільйони.
«Сьогодні практично кожен другий клієнт банку оплачує комунальні послуги без черг і комісій онлайн, – говорить керівник Роздрібного бізнесу ПриватБанку Олексій Шабан. – За рахунок активного впровадження технології миттєвої оплати комуналки за допомогою QR-кодів уперше в історії банку кількість оплат комунальних рахунків онлайн зрівнялася з кількістю рахунків, оплачених через касу або термінали самообслуговування».
Нагадаємо, у лютому 2017 року ПриватБанк запустив в Україні технологію миттєвої безконтактної оплати комунальних послуг за допомогою QR-кодів і мобільного додатка Privat24. Технологія «Платежі за QR-кодом» є відкритою національною платформою, що дозволяє безконтактно здійснювати будь-які комунальні платежі в будь-якій точці країни.
«Сьогодні практично кожен другий клієнт банку оплачує комунальні послуги без черг і комісій онлайн, – говорить керівник Роздрібного бізнесу ПриватБанку Олексій Шабан. – За рахунок активного впровадження технології миттєвої оплати комуналки за допомогою QR-кодів уперше в історії банку кількість оплат комунальних рахунків онлайн зрівнялася з кількістю рахунків, оплачених через касу або термінали самообслуговування».
Нагадаємо, у лютому 2017 року ПриватБанк запустив в Україні технологію миттєвої безконтактної оплати комунальних послуг за допомогою QR-кодів і мобільного додатка Privat24. Технологія «Платежі за QR-кодом» є відкритою національною платформою, що дозволяє безконтактно здійснювати будь-які комунальні платежі в будь-якій точці країни.
Немає коментарів:
Дописати коментар