У Запоріжжі ПриватБанк та Mastercard дарували морозиво за безконтактні платежі
Державний
ПриватБанк та міжнародна платіжна система Mastercard стали генеральними
спонсорами масштабного фестивалю «Родинний арт-пікнік» у Запоріжжі.
На заході для зручності клієнтів ПриватБанк організував роботу одразу декількох локацій. Один із наметів став справжнім міні-відділенням, звернувшись до якого, усі охочі мали змогу отримати консультацію щодо будь-яких банківських послуг, оформити картку «Універсальна» для себе та Картку Юніора для своїх дітей, скористатися банківськими сервісами тощо. Було також організовано фотозону, де маленькі запоріжці дізналися, як улаштовано справжній інкасаторський автомобіль, та робили пам’ятні світлини.
Родзинкою стала локація з морозивом торговельної марки «Хладик», де власники смартфонів мали змогу оплатити свої покупки безконтактно – через QR-код. Для цього було потрібно лише відсканувати код зі спеціального плаката за допомогою мобільного додатка Privat24. За безконтактний платіж клієнти отримували в подарунок ще одне морозиво.
«Акція була покликана показати запоріжцям переваги безконтактних платежів і заохотити до подальшого користування технологією в повсякденному житті, – розповів директор Запорізької філії ПриватБанку Віктор Остапенко. – Надалі банк планує розширювати та розвивати й інші проекти з можливістю оплати за допомогою QR-кодів. Ми відкриті до співпраці з підприємствами та організаціями щодо популяризації безконтактних платежів. Для них це не витратно, а для споживачів – дуже зручно».
Серед нових користувачів банківських послуг і сервісів ПриватБанк спільно з організаторами свята розіграли сертифікати до кінозалу та дитячих розважальних центрів, а також корисні подарунки від компанії Mastercard.
На заході для зручності клієнтів ПриватБанк організував роботу одразу декількох локацій. Один із наметів став справжнім міні-відділенням, звернувшись до якого, усі охочі мали змогу отримати консультацію щодо будь-яких банківських послуг, оформити картку «Універсальна» для себе та Картку Юніора для своїх дітей, скористатися банківськими сервісами тощо. Було також організовано фотозону, де маленькі запоріжці дізналися, як улаштовано справжній інкасаторський автомобіль, та робили пам’ятні світлини.
Родзинкою стала локація з морозивом торговельної марки «Хладик», де власники смартфонів мали змогу оплатити свої покупки безконтактно – через QR-код. Для цього було потрібно лише відсканувати код зі спеціального плаката за допомогою мобільного додатка Privat24. За безконтактний платіж клієнти отримували в подарунок ще одне морозиво.
«Акція була покликана показати запоріжцям переваги безконтактних платежів і заохотити до подальшого користування технологією в повсякденному житті, – розповів директор Запорізької філії ПриватБанку Віктор Остапенко. – Надалі банк планує розширювати та розвивати й інші проекти з можливістю оплати за допомогою QR-кодів. Ми відкриті до співпраці з підприємствами та організаціями щодо популяризації безконтактних платежів. Для них це не витратно, а для споживачів – дуже зручно».
Серед нових користувачів банківських послуг і сервісів ПриватБанк спільно з організаторами свята розіграли сертифікати до кінозалу та дитячих розважальних центрів, а також корисні подарунки від компанії Mastercard.
Немає коментарів:
Дописати коментар