середа, 8 червня 2016 р.

ПриватБанк - єдина фінансова установа, що підтримала ідею створення в Херсоні Центру обслуговування абонентів

Уперше в Херсоні для жителів Північного і Таврійського мікрорайонів відкрито Центр обслуговування абонентів. Цей актуальний та дуже зручний для городян пілотний проект підтримала Херсонська філія ПриватБанку, яка установила в Центрі свій термінал.



Відтепер близько 17 тис. херсонців, які мешкають у “спальних” мікрорайонах, можуть оплачувати комунальні послуги, оформляти субсидію та робити перерахунки поблизу своїх домівок - раніше для цього їм доводилося їздити в різні частини міста. Центр обслуговування абонентів відкрито на вул. Генерала Алмазова (Безродного), 41-а, він працює з понеділка по п'ятницю з 09:00 до 17:30.

Херсонці задоволені - говорять, що це дуже зручно, Центр знаходиться недалеко від будинків і всі розрахунки можна проводити, не виїжджаючи за межі свого мікрорайону.

- Ми вирішили обладнати під Центр обслуговування абонентів одне з приміщень теплопункту, яке було передано на баланс Водоканалу ще у 2014 році, - говорить директор Херсонводоканалу Ігор Козаков. - На нашу пропозицію долучитися до цього проекту першими відгукнулися ПАТ "Херсонгаз", управління праці та соціального захисту і Херсонська філія ПриватБанку - єдина фінансова установа, що підтримала ідею створення у Херсоні Центру обслуговування абонентів. До речі, тут установлений термінал, де населення може оплачувати комунальні послуги за постачання води і газу без комісій.



Міський голова Володимир Миколаєнко подякував усім причетним до реалізації пілотного проекту і зокрема представникам Херсонської філії ПриватБанку за постійну підтримку соціальних ініціатив міської громади. З початку року через сервіси ПриватБанку жителі Херсона здійснили понад 600 тисяч комунальних платежів - це в 1,5 рази більше в порівнянні з аналогічним періодом минулого року. У грошовому еквіваленті загальна сума платежів склала понад 200 мільйонів гривень і в 1,5 рази перевищила показники 2015 року.



Найбільш надійний, соціально відповідальний та інноваційний банк в режимі онлайн надає послуги цілодобово і має розгалужену мережу. У Херсонській області ПриватБанк обслуговує понад 512000 індивідуальних клієнтів, 13112 юридичних осіб та приватних підприємців, працює 189 банкоматів, 355 терміналів самообслуговування і 76 відділень.


Немає коментарів:

Дописати коментар