З ПриватБанком можна швидко зібратись у відпустку - оновити свій гардероб та спакувати валізу
У Центральному відділенні Херсонського філіалу ПриватБанку (просп. Ушакова, 43) вже десять місяців працює спеціальний “Магазин”, у якому можна придбати будь-який товар через Інтернет.
Літо - це пора відпочинку, пікніків,
відпусток, поїздок на море, походів у гори. Опісля визначення із місцем
відпочинку фактично перед кожним постає питання - де взяти якісну валізу
і що туди покласти.
Через “Магазин” ПриватБанку можна купити
все потрібне для відпустки: від валізи, спортивного одягу, спеціального
взуття, купальників, рушників до окулярів, сонцезахисної косметики,
сарафанів, шортів, пляжної сумки, босоніжків.
Для того, щоб зекономити час на пошуки
знижок у звичайних магазинах, у спеціальному “Магазині” ПриватБанку
експерт з інтернет-продажів розповість клієнту про всі акції та систему
знижок у перевірених інтернет-магазинах.
Придбати необхідне для відпустки можна в
усіх світових інтернет-магазинах у розстрочку або ж скористатися
можливістю оплатити товар частинами.
Купивши товар у розстрочку до 24 місяців,
покупець буде сплачувати невелику щомісячну комісію – 2,5% від вартості
товару. Тобто якщо покупець купує валізу за 1000 грн - комісія кожен
місяць становитиме 25 грн.
“Магазин” працює за дуже прозорою
технологією: клієнт повідомляє, що бажає придбати, консультант допомагає
обрати найвигідніші пропозиції, а також оформити розстрочку та оплатити
замовлення на сайті інтернет-магазину. Партнер відправляє товар у
“Магазин”, а менеджер одразу ж повідомляє клієнта про прибуття
замовлення. На кінцевому етапі клієнт отримує бажаний товар у
“Магазині”. Якщо ж клієнт бажає повернути товар, то діють стандартні
правила повернення товару в інтернет-магазинах - від 14 до 30 днів
залежно від сайту-продавця.
“Магазин” пропонує перевірений перелік
сайтів-партнерів та забезпечує повний юридичний супровід клієнтів від
замовлення до отримання товару. Якщо товар не прийшов, продавець
помилився у розмірах або товар із браком, клієнт не залишається наодинці
зі спірними ситуаціями, усі питання вирішуються за посередництва
консультантів ПриватБанку.
У Херсоні тільки за останні три місяці сервісом “Магазин” скористалися близько 350 покупців.
Немає коментарів:
Дописати коментар