вівторок, 23 червня 2015 р.

З ПриватБанком можна швидко зібратись у відпустку - оновити свій гардероб та спакувати валізу 


У Центральному відділенні Херсонського філіалу ПриватБанку (просп. Ушакова, 43) вже десять місяців працює спеціальний “Магазин”, у якому можна придбати будь-який товар через Інтернет.

Літо - це пора відпочинку, пікніків, відпусток, поїздок на море, походів у гори. Опісля визначення із місцем відпочинку фактично перед кожним постає питання - де взяти якісну валізу і що туди покласти.

Через “Магазин” ПриватБанку можна купити все потрібне для відпустки: від валізи, спортивного одягу, спеціального взуття, купальників, рушників до окулярів, сонцезахисної косметики, сарафанів, шортів, пляжної сумки, босоніжків.

Для того, щоб зекономити час на пошуки знижок у звичайних магазинах, у спеціальному “Магазині” ПриватБанку експерт з інтернет-продажів розповість клієнту про всі акції та систему знижок у перевірених інтернет-магазинах.

Придбати необхідне для відпустки можна в усіх світових інтернет-магазинах у розстрочку або ж скористатися можливістю оплатити товар частинами.

Купивши товар у розстрочку до 24 місяців, покупець буде сплачувати невелику щомісячну комісію – 2,5% від вартості товару. Тобто якщо покупець купує валізу за 1000 грн - комісія кожен місяць становитиме 25 грн.

“Магазин” працює за дуже прозорою технологією: клієнт повідомляє, що бажає придбати, консультант допомагає обрати найвигідніші пропозиції, а також оформити розстрочку та оплатити замовлення на сайті інтернет-магазину. Партнер відправляє товар у “Магазин”, а менеджер одразу ж повідомляє клієнта про прибуття замовлення. На кінцевому етапі клієнт отримує бажаний товар у “Магазині”. Якщо ж клієнт бажає повернути товар, то діють стандартні правила повернення товару в інтернет-магазинах - від 14 до 30 днів залежно від сайту-продавця.  

“Магазин” пропонує перевірений перелік сайтів-партнерів та забезпечує повний юридичний супровід клієнтів від замовлення до отримання товару. Якщо товар не прийшов, продавець помилився у розмірах або товар із браком, клієнт не залишається наодинці зі спірними ситуаціями, усі питання вирішуються за посередництва консультантів ПриватБанку.

У Херсоні тільки за останні три місяці сервісом “Магазин” скористалися близько 350 покупців.

Немає коментарів:

Дописати коментар