ПриватБанк - єдина фінансова установа, що підтримала ідею створення в Херсоні Центру обслуговування абонентів
Уперше в Херсоні для жителів Північного і Таврійського мікрорайонів відкрито Центр
обслуговування абонентів. Цей актуальний та дуже зручний для городян
пілотний проект підтримала Херсонська філія ПриватБанку, яка установила в
Центрі свій термінал.
Відтепер близько 17 тис. херсонців, які
мешкають у “спальних” мікрорайонах, можуть оплачувати комунальні
послуги, оформляти субсидію та робити перерахунки поблизу своїх домівок -
раніше для цього їм доводилося їздити в різні частини міста. Центр
обслуговування абонентів відкрито на вул. Генерала Алмазова
(Безродного), 41-а, він працює з понеділка по п'ятницю з 09:00 до 17:30.
Херсонці задоволені - говорять, що це
дуже зручно, Центр знаходиться недалеко від будинків і всі розрахунки
можна проводити, не виїжджаючи за межі свого мікрорайону.
- Ми вирішили обладнати під Центр
обслуговування абонентів одне з приміщень теплопункту, яке було передано
на баланс Водоканалу ще у 2014 році, - говорить
директор Херсонводоканалу Ігор Козаков. - На нашу пропозицію долучитися
до цього проекту першими відгукнулися ПАТ "Херсонгаз", управління праці
та соціального захисту і Херсонська філія ПриватБанку - єдина фінансова
установа, що підтримала ідею створення у Херсоні Центру обслуговування
абонентів. До речі, тут установлений термінал, де населення може
оплачувати комунальні послуги за постачання води і газу без комісій.
Міський голова Володимир Миколаєнко
подякував усім причетним до реалізації пілотного проекту і зокрема
представникам Херсонської філії ПриватБанку за постійну підтримку соціальних ініціатив міської громади. З початку року через сервіси ПриватБанку жителі Херсона здійснили понад 600 тисяч комунальних платежів
- це в 1,5 рази більше в порівнянні з аналогічним періодом минулого
року. У грошовому еквіваленті загальна сума платежів склала понад 200
мільйонів гривень і в 1,5 рази перевищила показники 2015 року.
Найбільш надійний, соціально відповідальний
та інноваційний банк в режимі онлайн надає послуги цілодобово і має
розгалужену мережу. У Херсонській області ПриватБанк обслуговує понад
512000 індивідуальних клієнтів, 13112 юридичних осіб та приватних
підприємців, працює 189 банкоматів, 355 терміналів самообслуговування і
76 відділень.
Немає коментарів:
Дописати коментар