Клієнти Херсонської філії ПриватБанку можуть не хвилюватися про баланс рахунку мобільного телефона
Віднедавна для клієнтів ПриватБанку з’явилася нова послуга “Автоплатіж”, за допомоги якої рахунок мобільного телефона може автоматично поповнюватись на заздалегідь задану суму при досягненні встановленого мінімального балансу.
- Для банку набагато важливіше, наскільки клієнт залишився задоволений тим, як його обслужили, ніж те, який прибуток він приніс банку, - каже керуюча Херсонською філією ПриватБанку Олена Бельмега. - До того ж «Регулярні платежі» допомагають банку «розвантажити» каси у відділеннях – це вигідно як банку, так і клієнтам!
Налаштувавши “Автоплатіж”, клієнт більше не буде отримувати повідомлення операторів про “недостатність коштів на рахунку”. Для прикладу: можна установити "Автоплатіж" так, що рахунок автоматично поповниться з банківської картки на 50 грн, як тільки баланс на телефоні стане менше 5 грн.
На даний момент послуга доступна абонентам, які обслуговуються у мобільних операторів Київстар, Lifecell, Інтертелеком та PeopleNet на умовах “Передоплати”.
Підключити послугу можна у власному Приват24 (меню “Усі послуги - Регулярні платежі (Календар)”. Детальна інструкція з підключення та редагування послуги знаходиться за посиланням.
Комісія за підключення та користування послугою “Автоплатіж” відсутня.
Немає коментарів:
Дописати коментар