середу, 27 вересня 2017 р.

Будь на зв'язку з переказами RIA та ПриватБанком

З 15 вересня 2017 року до 15 січня 2018 року ПриватБанк разом з системою переказів RIA проводить акцію "Будь на зв'язку з переказами RIA!"
Щомісяця серед учасників акції будуть розігруватися смартфони Meizu та поповнення мобільних телефонів (кожне - на суму 100 грн.).
Для автоматичної участі в акції клієнт повинен відправити або отримати один і більше переказів RIA із України до Польщі або з Польщі до України. Сума переказу починається з 50 доларів США/євро в еквіваленті.
До участі в акції допускаються перекази, здійснені через будь-який з каналів ПриватБанку: Приват24 - web і мобільна версія, банкомат, термінал самообслуговування, відділення банку або переказ за номером 3700.
Детальні умови акції прописані на сайті. Акція проводиться по всій території України.
Визначення переможців відбуватиметься випадковим чином. Щомісяця будуть визначатися 103 переможця - 100 переможців, які отримають поповнення мобільних телефонів та 3 переможця, які отримають смартфони Meizu.

1 коментар:

  1. Я настільки вдячна Elegantloanfirm за те, що допомогла мені отримати кредит у розмірі 600 000,00 доларів США за допомогою кредитного працівника Расса Гаррі, що я вам вічно вдячний. моє життя перевернулося, мої фінанси влаштувалися, я зараз є власною справою, яку я використовую для піклування про потреби моїх сімей. Я настільки вдячний вам, містер Русс, і Бог вас благословить. Ви можете зв’язатися з ними за фінансовою допомогою електронною поштою: Elegantloanfirm@hotmail.com для отримання фінансової допомоги.

    ВідповістиВидалити