четвер, 28 вересня 2017 р.


Дві жительки Херсона стали власницями смартфонів від ПриватБанку



Херсонська філія ПриватБанку провела регіональну акцію “Смартфон за комуналку”. Участь у розіграші міг брати кожен, хто протягом двох місяців вперше оплачував комунальні платежі через інтернет-банк “Приват24”. Таких клієнтів виявилося 18922, а перемогли серед них пенсіонерка Світлана Курбеко та підприємець Лілія Мазур. Вони отримали в дарунок нові смартфони MEIZU.

Обидві переможниці - жительки Херсона - не відразу повірили у виграш, бо нічого спеціально для участі в акції не робили. Розіграш проводили співробітники банку за допомогою сервісу random.org. Опісля визначення власниць нових смартфонів клієнткам зателефонували і запросили для вручення до Центрального офісу Херсонської філії ПриватБанку.

“У мене був звичайний робочий день, який не обіцяв ніяких сюрпризів. І раптом увечері мені зателефонували з ПриватБанку і сказали, що я виграла смартфон! Звичайно, спочатку я цьому не повірила, але згодом переконалася: чудеса бувають! Щиро дякую ПриватБанку!” -  говорить одна з переможниць Лілія Мазур.

Регіональна акція "Смартфон за комуналку" проходила з 1 липня до 31 серпня 2017 року. Клієнти банку, які вперше оплачували комунальні послуги в Приват24, автоматично брали участь в розіграші смартфонів. Переможці визначалися випадковим чином раз на місяць.

Сьогодні у ПриватБанку комісія за оплату комунальних послуг залишається мінімальною. У терміналі самообслуговування тариф банку становить 3 грн на всі види комунальних платежів, а в Приват24 діє єдиний тариф в розмірі 1 грн. Безкоштовно, тобто без комісії, через ТСО та Приват24 у Херсоні можна оплачувати послуги водоканалу та газопостачання.

Про діючі акції ПриватБанку можна дізнатися на сайті promos.privatbank.ua та на новому каналі у Telegram - t.me. Дізнавайтеся більше про акції ПриватБанку і вигравайте!

1 коментар:

  1. Я настільки вдячна Elegantloanfirm за те, що допомогла мені отримати кредит у розмірі 600 000,00 доларів США за допомогою кредитного працівника Расса Гаррі, що я вам вічно вдячний. моє життя перевернулося, мої фінанси влаштувалися, я зараз є власною справою, яку я використовую для піклування про потреби моїх сімей. Я настільки вдячний вам, містер Русс, і Бог вас благословить. Ви можете зв’язатися з ними за фінансовою допомогою електронною поштою: Elegantloanfirm@hotmail.com для отримання фінансової допомоги.

    ВідповістиВидалити