Ефективність мережі ПриватБанку за рік зросла вдвічі
Ефективність
роботи відділень ПриватБанку в 2018 році зросла більш ніж в два рази.
Все завдяки реалізації програми трансформації мережі в рамках
затвердженої Стратегії розвитку банку. Про це повідомив керівник
дирекції з управління регіональною мережею ПриватБанку Андрій
Козловський.
«Прибутковість відділень банку за 8 місяців 2018 року зросла більше ніж в два рази в порівнянні з аналогічним періодом 2017 року, в півтора рази збільшився кредитний портфель у розрахунку на одне відділення, а головне, вдвічі зросла кількість клієнтів, що обслуговуються у відділеннях банку - сьогодні в середньому по Україні одне банківське відділення в місяць обслуговує майже 3 000 клієнтів", - зазначив Андрій Козловський.
У рамках затвердженої Стратегії розвитку ПриватБанк продовжує роботу з підвищення ефективності мережі, яка повинна бути максимально комфортною для клієнтів як по локації, так і за спектром послуг. Укрупнення і широка спеціалізація відділень разом із застосуванням високотехнологічних рішень дає можливість забезпечити якісне обслуговування як фізичних осіб, так і малого бізнесу - пріоритетних напрямків для банку.
«З початку року ми систематизували організаційну структуру мережі відділень. Так, 167 зон самообслуговування стали частиною великих відділень або відкритими зонами з повним доступом, що дозволило підвищити функціональність і якість обслуговування клієнтів. Банк продовжує відкривати нові сучасні відділення в локаціях з найбільшою концентрацією клієнтів, одночасно скорочуючи кількість низькоефективних відділень малого формату. З початку року ми закрили 42 таких міні-відділення», - повідомив Андрій Козловський.
Оновлена мережа відділень ПриватБанку, згідно з програмою розвитку, до кінця 2018 року нараховуватиме 2 000 відділень. Також банк планує до кінця року збільшити мережу банкоматів на 125 одиниць, при цьому загальна кількість становитиме 7 263, а мережа торгових POS-терміналів виросте на 2 000 і налічуватиме в цілому 170 000 пристроїв.
«Прибутковість відділень банку за 8 місяців 2018 року зросла більше ніж в два рази в порівнянні з аналогічним періодом 2017 року, в півтора рази збільшився кредитний портфель у розрахунку на одне відділення, а головне, вдвічі зросла кількість клієнтів, що обслуговуються у відділеннях банку - сьогодні в середньому по Україні одне банківське відділення в місяць обслуговує майже 3 000 клієнтів", - зазначив Андрій Козловський.
У рамках затвердженої Стратегії розвитку ПриватБанк продовжує роботу з підвищення ефективності мережі, яка повинна бути максимально комфортною для клієнтів як по локації, так і за спектром послуг. Укрупнення і широка спеціалізація відділень разом із застосуванням високотехнологічних рішень дає можливість забезпечити якісне обслуговування як фізичних осіб, так і малого бізнесу - пріоритетних напрямків для банку.
«З початку року ми систематизували організаційну структуру мережі відділень. Так, 167 зон самообслуговування стали частиною великих відділень або відкритими зонами з повним доступом, що дозволило підвищити функціональність і якість обслуговування клієнтів. Банк продовжує відкривати нові сучасні відділення в локаціях з найбільшою концентрацією клієнтів, одночасно скорочуючи кількість низькоефективних відділень малого формату. З початку року ми закрили 42 таких міні-відділення», - повідомив Андрій Козловський.
Оновлена мережа відділень ПриватБанку, згідно з програмою розвитку, до кінця 2018 року нараховуватиме 2 000 відділень. Також банк планує до кінця року збільшити мережу банкоматів на 125 одиниць, при цьому загальна кількість становитиме 7 263, а мережа торгових POS-терміналів виросте на 2 000 і налічуватиме в цілому 170 000 пристроїв.
Немає коментарів:
Дописати коментар