Як безкоштовно перейти на електронний документообіг: досвід херсонців
Такий сервіс може використовувати будь-яке підприємство при роботі з
банком і як свій окремий майданчик для електронного документообігу. Для
цього не обов’язково бути клієнтом ПриватБанку.
“Послуга надзвичайно проста в роботі і дещо нагадує звичайну електронну пошту. За допомогою електронно-цифрового підпису дуже легко підписувати і зберігати документи в електронній, а не паперовій формі, - стверджує директор ТОВ ТРК “ЯТБ” Світлана Карриєва, яка опанувала “Paperless” ще у 2016 році. - Ми використовуємо цей сервіс як юридичні і фізичні особи: власні електронні печатки має більшість наших співробітників”.
Згідно із Законом “Про електронно-цифровий підпис” документи, підписані за допомогою ЕЦП, мають таку ж юридичну силу, як паперові з підписом і печаткою. Візувати документи можна цифровими підписами всіх основних АЦСК України - ДФС, Мінюсту та ПриватБанку.
Як підписати документ з контрагентом через Paperless?
Надання електронних довідок і цифрова система опрацювання вхідної кореспонденції щорічно економить понад 20 тонн паперу. Приват24 та мобільний банкінг зберігають близько 131 тонни паперу на рік. А кожен другий клієнт банкоматів та терміналів самообслуговування банку завдяки відмові від друку чеків щорічно економить 84 тонни паперу.
Завдяки ПриватБанку все більше херсонців - як підприємців, так і
фізичних осіб - ефективно користуються можливістю економити на папері і
берегти ліс.
Щорічно кожен четвертий четвер жовтня відзначається Міжнародний день без паперу. У 2018-му цей день припадає на 25 жовтня.
З метою економії паперу і швидкого опрацювання документів ПриватБанк
уже багато років веде внутрішній документообіг через електронні
програми, а для співпраці з іншими установами чи компаніями банк
пропонує своїм контрагентам безкоштовний сервіс “Paperless”.
“Послуга надзвичайно проста в роботі і дещо нагадує звичайну електронну пошту. За допомогою електронно-цифрового підпису дуже легко підписувати і зберігати документи в електронній, а не паперовій формі, - стверджує директор ТОВ ТРК “ЯТБ” Світлана Карриєва, яка опанувала “Paperless” ще у 2016 році. - Ми використовуємо цей сервіс як юридичні і фізичні особи: власні електронні печатки має більшість наших співробітників”.
Згідно із Законом “Про електронно-цифровий підпис” документи, підписані за допомогою ЕЦП, мають таку ж юридичну силу, як паперові з підписом і печаткою. Візувати документи можна цифровими підписами всіх основних АЦСК України - ДФС, Мінюсту та ПриватБанку.
Як підписати документ з контрагентом через Paperless?
-
Завантажуєте документ.
-
Підписуєте своїм електронно-цифровим підписом - його можна отримати тут.
-
Набираєте e-mail Вашого контрагента.
-
Він отримує повідомлення про те, що йому надійшов підписаний документ.
-
Ваш контрагент також підписує документ, про що Ви отримаєте повідомлення.
-
Документи завжди доступні Вам і Вашим партнерам для перегляду/друку, а також для надсилання в державні органи.
Надання електронних довідок і цифрова система опрацювання вхідної кореспонденції щорічно економить понад 20 тонн паперу. Приват24 та мобільний банкінг зберігають близько 131 тонни паперу на рік. А кожен другий клієнт банкоматів та терміналів самообслуговування банку завдяки відмові від друку чеків щорічно економить 84 тонни паперу.
Немає коментарів:
Дописати коментар