ПриватБанк допомагає херсонцям купувати весняні подарунки через Інтернет
Разом із початком березня чимало
херсонців розпочали активні пошуки весняних подарунків. Усі, хто любить
робити оригінальні, цікаві, практичні та корисні дарунки, мають
унікальну можливість знайти необхідний товар в українських та іноземних
інтернет-магазинах. У «Магазині» ПриватБанку можна
замовити товари на українських майданчиках Comfy, Praktiker, 5ok,
TopMall, Gold.ua, а також скористатися послугами зарубіжних гігантів
eBay, Amazon чи Aliexpress.
У Херсоні “Магазин” працює з 10:00 до 19:00 у Центральному відділенні ПриватБанку на проспекті Ушакова, 43.
- Як показує практика, надійність і
безпека - першочергові та найбільш пріоритетні питання, на які звертає
увагу покупець у мережі Інтернет, - розповідає головний спеціаліст з
розвитку проекту "Магазин" Кирило Філякін. - За допомоги нашого сервісу
ми прагнемо навчити клієнтів самостійно оформляти покупки через
всесвітню мережу без побоювання натрапити на шахрайство.
Для цілковитої безпеки у “Магазині” діє гарантія повернення товару, а
спеціалісти допоможуть та нададуть вичерпні відповіді на усі запитання.
Також кожен клієнт, що вперше скористається нашим сервісом, отримає
приємну знижку на покупку товару. Пропонуємо усім відвідати наш
“Магазин” та оцінити сервіс. Впевнений, що легкість оформлення, широкий
асортимент та доступні ціни задовольнять найвибагливішого покупця.
Купувати в “Магазині” вигідно, зручно
та економно, бо є гарантія повернення товару, безвідсотковий кредит та
бонус від ПриватБанку для покупок в інтернеті, а ще консультанти
допоможуть зробити покупку в інтернеті. Клієнти одержать усі відповіді
на свої запитання, звернувшись за телефоном гарячої лінії +38 (092)
735-32-02.
На сайті сервісу є карта,
на якій можна знайти найближчі офіси ПриватБанку, де є представники
«Магазину». Дуже важливо, що консультанти допомагають користувачам
безпечно купувати товар в інтернет-мережі за вигідною ціною, оформлювати
кредит, організовують доставку із зарубіжних інтернет-магазинів та надають консультації стосовно митної очистки, якщо сума замовлення перевищує 150 євро.
Довідково
Мета проекту “Магазин” - навчити жителів
України правильно і безпечно здійснювати інтернет-покупки. За
інформацією прес-служби ПриватБанку, тільки 2% українців оплачують
інтернет-покупки картою - решта обирає передоплату (це порушення всіх
правил безпеки!) або накладений платіж, що спричиняє додаткові витрати. У
Херсоні протягом трьох зимових місяців сервісом “Магазин” скористалися близько 400 покупців.
Немає коментарів:
Дописати коментар