ПриватБанк став першим хлопцем на Вайбері
Нова комунікаційна платформа банку
дозволить клієнтам отримувати інформацію про операції та проводити
популярні фінансові операції, не відволікаючись від улюблених
месенджерів.
Акаунт ПриватБанку у Viber став найбільш популярним пабліком країни в галузі фінансових послуг і на сьогодні вже налічує понад 210 тисяч підписників. Як повідомили в банку, кількість користувачів банківського сервісу щодня зростає на кілька тисяч. До кінця року, за прогнозами банкірів, дізнаватися інформацію про транзакції, стан рахунку та отримувати необхідні банківські послуги через Viber буде не менше мільйона осіб.
«Час SMS давно минув, перші комунікації банку з нашими клієнтами у співпраці з Viber ми налагодили ще в 2013 році, сьогодні всі популярні месенджери стають глобальною платформою для комунікацій, – говорить керівник проектів автоматизації бізнес-процесів ПриватБанку Павло Чишко. – Уже завтра наш бот стане для кожного клієнта персональним банківським менеджером, здатним надавати інформацію та вирішувати питання клієнта».
За допомогою офіційного Viber-акаунта ПриватБанку користувачі месенджера зможуть отримувати інформацію про поточні транзакції, стан рахунку, поповнювати мобільний або переказувати гроші будь-якому контакту в месенджері. Також ПриватБанкБот за бажання розповість про послуги та новини банку, допоможе знайти найближчі точки обслуговування або безпосередньо поспілкуватися зі службою онлайн-підтримки банку.
У листопаді 2016 року ПриватБанк став першим українським банком і одним з перших банків світу, який представив клієнтам платіжний сервіс із використанням можливостей комерційних паблік-чатів Viber без необхідності запускати інші програми та вводити номери карток.
Акаунт ПриватБанку у Viber став найбільш популярним пабліком країни в галузі фінансових послуг і на сьогодні вже налічує понад 210 тисяч підписників. Як повідомили в банку, кількість користувачів банківського сервісу щодня зростає на кілька тисяч. До кінця року, за прогнозами банкірів, дізнаватися інформацію про транзакції, стан рахунку та отримувати необхідні банківські послуги через Viber буде не менше мільйона осіб.
«Час SMS давно минув, перші комунікації банку з нашими клієнтами у співпраці з Viber ми налагодили ще в 2013 році, сьогодні всі популярні месенджери стають глобальною платформою для комунікацій, – говорить керівник проектів автоматизації бізнес-процесів ПриватБанку Павло Чишко. – Уже завтра наш бот стане для кожного клієнта персональним банківським менеджером, здатним надавати інформацію та вирішувати питання клієнта».
За допомогою офіційного Viber-акаунта ПриватБанку користувачі месенджера зможуть отримувати інформацію про поточні транзакції, стан рахунку, поповнювати мобільний або переказувати гроші будь-якому контакту в месенджері. Також ПриватБанкБот за бажання розповість про послуги та новини банку, допоможе знайти найближчі точки обслуговування або безпосередньо поспілкуватися зі службою онлайн-підтримки банку.
У листопаді 2016 року ПриватБанк став першим українським банком і одним з перших банків світу, який представив клієнтам платіжний сервіс із використанням можливостей комерційних паблік-чатів Viber без необхідності запускати інші програми та вводити номери карток.
Немає коментарів:
Дописати коментар