понеділок, 9 жовтня 2017 р.

ПриватБанк відкрив продаж квитків на другий щоденний авіарейс «Херсон-Київ»


29 жовтня 2017 року частота польотів на лінії Херсон-Київ збільшується у два рази - додаткові авіарейси будуть здійснюватися у денний час. Вильоти з Києва до Херсона заплановані на 10:35, повернення з Херсона до Києва - о 16:55. ПриватБанк уже відкрив продаж квитків на нові рейси.




Завдяки розбудові аеропорт «Херсон» відкрив щоденний регулярний рейс сполученням “Київ-Херсон-Київ” 14 квітня цього року. Рейс до Києва став другим регулярним напрямком аеропорту після Стамбула, куди з 2014 року літає Turkish Airlines.

Херсонська філія ПриватБанку продає квитки без комісій і сервісних зборів. Квиток можна оплатити карткою на сайті bilet.pb.ua, у Приват24, за телефоном 3700 або готівкою в будь-якому відділенні. У разі оплати карткою ПриватБанку Ви отримуєте до 5% від вартості квитка на рахунок «Бонус Плюс». Оплатити квиток можна частинами (сервіс «Миттєва розстрочка» – до 10 платежів). У разі затримки або скасування рейсу ПриватБанк повертає до 100% від вартості квитків за послугою «Компенсація вартості рейсу».

1 коментар:

  1. Я настільки вдячна Elegantloanfirm за те, що допомогла мені отримати кредит у розмірі 600 000,00 доларів США за допомогою кредитного працівника Расса Гаррі, що я вам вічно вдячний. моє життя перевернулося, мої фінанси влаштувалися, я зараз є власною справою, яку я використовую для піклування про потреби моїх сімей. Я настільки вдячний вам, містер Русс, і Бог вас благословить. Ви можете зв’язатися з ними за фінансовою допомогою електронною поштою: Elegantloanfirm@hotmail.com для отримання фінансової допомоги.

    ВідповістиВидалити