ПриватБанк залучив 28 тисяч нових корпоративних клієнтів – серед них 444 представники Херсонщини
З
початку 2015 року корпоративна клієнтська база ПриватБанку збільшилася
на 28 тисяч клієнтів. Як повідомила прес-служба Херсонської філії банку,
за перші три місяці року на обслуговування в ПриватБанк перейшли понад
10 тисяч юридичних осіб і 18 тисяч підприємців, серед них 444
представники Херсонщини. Такий значний приріст клієнтів – юридичних осіб
– у банку пояснюють тим, що сьогодні тільки ПриватБанк забезпечує
обслуговування клієнтів у цілодобовому режимі, без вихідних і також дає
можливість використовувати найсучасніші технології.
«Обслуговування корпоративних клієнтів у
ПриватБанку вже давно вийшло за межі класичного банківського сервісу, –
говорить керівник напрямку «Малий і Середній бізнес» ПриватБанку
Олександр Ніколенко. – Це не тільки платежі, депозити та кредитування.
Цифровий банк для бізнесу – це повний набір сервісів для керування та
контролю, від можливостей цілодобової виплати зарплати до інтеграції в
облікові системи та електронної звітності. При цьому відкриття рахунку
абсолютно безкоштовне. Більшість корисних сервісів надаються також
безкоштовно».
Цифровий ПриватБанк дає можливість корпоративним клієнтам разом з
банківським рахунком отримати цілодобове обслуговування, картку «Ключ до
рахунку», послуги дистанційного банківського обслуговування та
керування бухгалтерією (Інтернет-банк Приват24, сервiс «Електронні
документи та звіти», додаток «Приват24 – 1С» та 1С онлайн), послуги
керування готівкою та цілодобову безкоштовну підтримку за телефоном 3700
і в чаті «Допомога Онлайн».Персональні комунікації банку з бізнесом дозволяють клієнтам економити час – менеджери надають детальні консультації за будь-якими продуктами та технологіями від видачі кредиту до оформлення зарплатних карток. Для відкриття рахунку не потрібно навіть їхати в банк. Достатньо замовити зустріч на сайті pb.ua/vstrecha, зателефонувавши на номер 3700 або звернувшись у чат «Допомога Онлайн». Ця послуга повністю безкоштовна. Менеджер банку проведе презентацію продуктів і послуг ПриватБанку в офісі в зручний для клієнта час.
Також ПриватБанк першим в Україні почав проведення для корпоративних клієнтів відеоконференцій на актуальні теми керування бухгалтерією, електронною звітністю, безресурсного кредитування. Найближчим часом банк запропонує юридичним особам нові унікальні сервіси – систему обміну довідками та виписками, ведення календарів податків і звітів. Також ПриватБанк планує відкрити електронний майданчик для участі в тендерах держзакупівель і цифровий сервіс роботи з митними деклараціями.
У Херсонській області ПриватБанк обслуговує понад 512000 індивідуальних клієнтів, 13112 юридичних осіб та приватних підприємців. За перший квартал 2015 року Херсонська філія ПриватБанку залучила 444 нових корпоративних клієнти.
Немає коментарів:
Дописати коментар