середу, 15 квітня 2015 р.

Як я до «Магазину» ходив 

 
За даними GfK Ukraine, в Україні 20 млн інтернет-користувачів, з них лише 3 млн коли-небудь здійснювали купівлі онлайн. Решту 17 млн людей покликаний навчити онлайн-шопінгу новий проект ПриватБанку – «Магазин». Завдяки «Магазину» клієнти у відділеннях ПриватБанку можуть з допомогою консультантів вибрати будь-який товар онлайн, тут же оплатити замовлення та доставку, отримати безпроцентний кредит або розстрочку на покупку.


Ідея мені сподобалася, і моя гікова натура та техноблогерське минуле кричали: «Протестуй, протестуй!». Цей порив було не зупинити. Перед походом я свідомо вибрав складну покупку – телевізор Xiaomi Mi TV 2, що в Україні ще не продається. Прийшовши у відділення ПриватБанку, я побачив обладнаний куточок. Коли я підійшов, молодий парубок запросив мене присісти за один з комп’ютерів. Після короткого діалогу ми взялися безпосередньо шукати товар. Консультант самостійно нічого не робив, лише направляв мене, а я переконливо робив вигляд, що нічого не розумію в інтернет-купівлях.

У першу чергу ми визначили оптимальне співвідношення надійності продавця та ціни на найбільших торгових майданчиках Китаю, а саме taobao.com та aliexpress.com. У підсумку вага посилки досить велика (близько 21 кг). А значить, і доставка буде коштувати дорого. Подумавши, консультант особисто зателефонував у представництво Xiaomi в Києві, щоб переконатися у відсутності телевізора в Україні. Як я і розраховував, у країні його не було. Спираючись на стару офіційну ціну в Україні (28 000 грн), ми вирішили порахувати, скільки все ж таки буде коштувати доставка телевізора в Дніпропетровськ. На диво, сума покупки становила лише 21 000 грн. Зекономив на рівному місці 7 000 грн, а це 25% від вартості товару.

Я намагався все робити максимально наближено до реальної покупки. Тому повідомив консультанту, що в мене немає можливості заплатити всю суму відразу, і попросив оформити розстрочку. Протягом двох хвилин я отримав позитивну відповідь, залишилося тільки натиснути кнопку «Замовити». І, чесно кажучи, я вже готовий був це зробити, але останньої миті усвідомив, що мені нічого буде їсти. Для мене головною перевагою «Магазину» виявилася гарантія від ПриватБанку. Це значить, що банк бере на себе зобов’язання з роботи з продавцем. І якщо телевізор розіб’ється у дорозі або поламається через два тижні експлуатації, то розбиратися з цією проблемою буду не я, а ПриватБанк. Що ж до покупок з Китаю це ще актуальніше, оскільки спілкуватися доводилось би англійською, а для багатьох це непереборна перепона. Не кажучи вже про те, що продавець китаєць теж може погано володіти англійською.

Варіанти доставки товару два: у відділення ПриватБанку, де консультант разом із вами переконається в цілості товару, і доставка на будь-яку зручну адресу. У другому випадку не забудьте перевірити стан товару в присутності співробітника кур’єрської служби. А ось одна з історій про роботу «Магазину», яку розповів креативний директор ПриватБанку Єгор Аветисов: «Клієнтка Юлія замовила наворочену автомагнітолу за $220 на китайському aliexpress.com. Протягом трьох тижнів товар добрався до нашого поштомата, і, здавалося б, справу закрито. Але після встановлення магнітоли клієнтка виявила брак – звук самовільно вимикався через 30 секунд після запуску. Юлія прийшла до нашого консультанта, вони разом зняли відео про несправності товару та відкрили спір з продавцем китайського магазину.

Той моментально визнав брак і довго намагався дистанційно налагодити роботу магнітоли: допомагав установлювати різні прошивки та версії ПЗ. Нічого не допомогло. Тоді продавець запропонував два варіанти: повернути повну вартість магнітоли після її відправлення назад до Китаю чи половину – щоб клієнт відремонтував магнітолу самостійно. Юлія вибрала другий варіант, оскільки причина несправності була вже відома. У підсумку ремонт вийшов у 600 грн, а Юлія отримала $110 компенсації та лишилася у виграші».

Навіщо ПриватБанку такий «Магазин»? Усе дуже просто. Варто лише подивитися на статистику платежів.

Як можна помітити, лише два проценти транзакцій ПриватБанку припадають на інтернет-платежі. А як можна побачити на моєму прикладі, купівля в мережі дозволяє економити, а також зберігати душевний спокій завдяки юридичному супроводу та консультаціям. «Ми весь час думаємо над створенням нових зручних сервісів для клієнтів, і «Магазин» один з них. Люди залишаються задоволені, тому що для них відкриваються нові можливості: економія, великий вибір і зручність. ПриватБанк навчає клієнтів інтернет-шопінгу та розвиває в країні культуру використання платіжних карток замість готівки», – розповідає Перший Заступник Голови Правління ПриватБанку Олег Гороховський.

Немає коментарів:

Дописати коментар