пʼятницю, 18 березня 2016 р.

«Сушия» та Sender запустили контакт-центр у форматі чату


Мережа ресторанів сучасної японської кухні «Сушия» запустила на своєму сайті нову опцію, що дозволяє відвідувачам сайта спілкуватися зі співробітниками контакт-центру онлайн.

За допомогою віджету, що створено в партнерстві з багатофункціональним месенджером Sender, можна уточнити своє замовлення страв «Сушия» в службі доставки, залишити відгук про роботу служби доставки, замовити зворотній дзвінок від оператора «Сушия» або подати заявку на працевлаштування в ресторанах мережі.

«Наш світ сьогодні настільки швидкий і динамічний, що час у ньому є однією з основних цінностей. Якщо ми хочемо залучити та утримати наших гостей, ми повинні бути гнучкими та вміти підлаштовуватися під їхній життєвий темп, економити їхній час і максимально спрощувати схему взаємодії з нами, – зазначив Євген Сандрак, керівник бізнес-підрозділу доставки «Сушия». – Саме тому ми запустили месенджер, щоб будь-яке питання – чи то замовлення, спілкування з оператором, зворотній зв’язок про якість нашого сервісу, чи то звернення до кадрової службу – було вирішено швидко, а механіка такого запиту була простою, зрозумілою та потребувала щонайменшої кількості дій. Консультаційну допомогу у впровадженні цієї платформи надав наш давній партнер – ПриватБанк, який активно розвиває цю платформу для власних сервісів».

«Учені довели, що від кількості та якості вживаного людиною гормону D3 напряму залежать його працездатність та розумові здібності, – говорить керівник департаменту E-commerce ПриватБанку Ольга Худик. – Тому банк не тільки безкоштовно роздає співробітникам вітамінізований риб’ячий жир, але й активно підтримує своїх партнерів, які пропонують всім українцям якісні та корисні рибні продукти».

Про компанії «Сушия»:
Мережа ресторанів сучасної японської кухні «Сушия» засновано в 2006 році та нараховує на сьогодні 40 ресторанів у 12 містах України: Києві, Борисполі, Вінниці, Дніпропетровську, Запоріжжі, Луцьку, Львові, Одесі, Сумах, Харкові, Черкасах і Чернівцях. Щомісяця обслуговує понад 350 000 гостей, має власну службу доставки «Точна доставка».

Немає коментарів:

Дописати коментар