понеділок, 29 лютого 2016 р.

Херсонська філія ПриватБанку радить страхувати свої подорожі від затримки рейсу літака

Надзвичайно важливою складовою робочого візиту чи відпочинкового туру є чіткість та дотримання графіку руху транспорту. Пасажири, що купують авіаквитки, час від часу стикаються із проблемою - затримкою або скасуванням рейсу через причини, які не залежать від клієнта. Херсонська філія ПриватБанку пропонує цікавий та інноваційний метод вирішення питання: віднедавна для клієнтів реалізована можливість застрахувати себе від затримки рейсу.

Страхування авіаквитка — це унікальна послуга, суть якої надзвичайно проста та зрозуміла. При купівлі квитка на літак клієнт оплачує певний страховий збір, 5-10% в залежності від авіакомпанії. У разі якщо рейс клієнта затримується більше ніж на 2 години, він отримує компенсацію від страхової компанії. Існує певна градація в страхових виплатах. Якщо рейс затримується більше ніж на 2 години, страхова компанія повертає клієнтові 50% вартості квитка, більше ніж на 7 годин – 80% вартості, а в разі скасування рейсу – відшкодовується повна вартість квитка.

Оскільки відомості про відправлення чи прибуття літака є публічною інформацією, клієнтові не потрібно надавати в страхову компанію жодних документів. Вона самостійно в режимі онлайн отримує дані від аеропорту та відслідковує ситуацію з кожним рейсом. Відтак виплата клієнту здійснюється миттєво і не потребує жодних активних дій з його боку. Зазвичай SMS із приємними цифрами щодо компенсації надходить пасажиру ще до того, як він залишить аеропорт.   

Так, нещодавно пасажир отримав від страхової компанії 16 400 гривень за затримку рейсу Київ — Нью-Йорк більше ніж на 7 годин. Цікаво, що цьому ж клієнту вже виплачувалося страхове відшкодування за затримку рейсу саме до Києва.

Подробиці щодо процесу страхування та відповіді на поширені питання розміщені на сайті ПриватБанку.

Немає коментарів:

Дописати коментар