ПриватБанк розширив співпрацю з Viber
ПриватБанк
став першим українським банком та одним із перших банків світу, що
представив клієнтам платіжний сервіс з використанням можливостей
комерційних паблік-чатів Viber. Тепер користувачі месенджера зможуть
просто у Viber поповнювати рахунки мобільних телефонів за допомогою бота
Приват24, без необхідності запускати додатки та вводити номери карток.
Окрім
того, за допомогою офіційного Viber-акаунта ПриватБанку користувачі
месенджера зможуть отримувати інформацію про послуги та новини банку,
знаходити найближчі точки обслуговування, безпосередньо спілкуватися зі
службою онлайн-підтримки банку.
«Перші
комунікації банку з нашими клієнтами у співпраці з Viber ми налагодили
ще в 2013 році, тепер можливості месенджера для спілкування зі
споживачами стали глобальною платформою, що доступна будь-якому бізнесу,
– говорить маркетинг-директор ПриватБанку Сергій Даниленко. – Наші
клієнти із задоволенням спілкуються з банком через месенджер, а прості
та зручні інструменти, розроблені банком, дозволять створювати своїх
ботів будь-якій компанії або підприємцю, розширюючи межі спілкування з
клієнтами».
Немає коментарів:
Дописати коментар