вівторок, 28 березня 2017 р.

ПриватБанк підключив корпоративним клієнтам нові форми податкових накладних

Корпоративні клієнти ПриватБанку, які використовують в роботі «Приват24 для бізнесу» та інші онлайн-сервіси банку, автоматично можуть користуватися новими формами податкових накладних, що діють в Україні з 16 березня. Як повідомили в банку, форму податкової накладної оперативно оновлено в 1С онлайн, сервісі «Модуль обміну Приват24–1С» та системі електронного документообігу.

«Ми зробили для клієнтів перехід на нову форму податкової накладної своєчасним і непомітним, – зазначив керівник напрямку «Малий і середній бізнес» ПриватБанку Олександр Ніколенко. – В першу чергу було оперативно й автоматично оновлено наші найпопулярніші онлайн-сервіси».

Користувачі сервісу 1С онлайн, які є платниками ПДВ, можуть створювати податкові накладні нової форми, за допомогою вбудованого «Модуля обміну Приват24–1С» вивантажувати їх у «Приват24 для бізнесу» та реєструвати в ЄРПН безкоштовно. Також можна вивантажити податкові накладні для їх реєстрації в ЄРПН через інше ПЗ.

Користувачі сервісу ЕДО («Приват24 для бізнесу» > «Документи» > «Електронний документообіг») можуть створювати податкові накладні нової форми в «Приват24 для бізнесу» або імпортувати за допомогою «Модуля обміну Приват24–1С» («Приват24 для бізнесу» > «Послуги» > «Бухгалтерам» > «Додаток до 1С») з локальних 1С версій 7.7 та 8 або з 1С онлайн.

Немає коментарів:

Дописати коментар