середу, 16 травня 2018 р.

Кияни оплачуватимуть проїзд у метро вишиванками

17 травня проїзним квитком у столичній підземці стануть вишиті сорочки, сукні та інші національні елементи одягу. Саме так ПриватБанк спільно з Київським метрополітеном запропонував киянам та гостям столиці патріотично відзначити Всесвітній день вишиванки.

Усе, що потрібно буде зробити, – з’явитися у вишиванці біля входу до ​м​етро на зазначених станціях, і наш промоутер пропустить вас безкоштовно за допомогою безконтактної картки ПриватБанку.

Для кожного українця вишиванка є символом краси, міцного здоров’я та щасливої долі. Експерти вважають, що український народ намагається закодувати щастя, долю, життя та волю в орнаменті вишиванок, аналогічно тому, як безконтактні технології закодовані в платіжних картках ПриватБанку.

Всеукраїнський день вишиванки є прекрасним приводом згадати традиції предків. У цей день варто вийти на вулицю в традиційному українському одязі та відчути народну єдність.

Чекаємо усіх у вишиванках 17 травня в київському метро з 8:00 до 11:00 на станціях «Майдан Незалежності», «Хрещатик», «Золоті ворота», «Либідська», «Університет», «Арсенальна».

1 коментар:

  1. Я настільки вдячний Elegantloanfirm за те, що ви допомогли мені отримати кредит у розмірі 600 000,00 доларів США за допомогою кредитного працівника Расса Гаррі, що я вам вічно вдячний. Моє життя перевернулося, мої фінанси влаштувалися, я зараз володію бізнесом, який я використовую для піклування про потреби моїх сімей. Я так вам вдячний, містере Русс, і Бог вас благословить. Ви можете зв’язатися з ними за фінансовою допомогою електронною поштою: Elegantloanfirm@hotmail.com для отримання фінансової допомоги.

    ВідповістиВидалити