Державні органи Херсонської області через портал iGov надають 43 послуги онлайн
Портал державних послуг iGov.org.ua пропонує громадянам і бізнесу Херсонщини отримати через Інтернет 43 послуги, серед яких перевірка стану оформлення паспорта для виїзду за кордон, заява на видачу повторного свідоцтва про народження, державна реєстрація фізичної особи-підприємця та чимало інших. Перелік послуг постійно збільшується - дуже скоро херсонці будуть використовувати 3 нові можливості онлайн.
Портал iGov.org.ua зроблено волонтерською командою iGov у рамках боротьби з корупцією в Україні та вдосконалення бізнес-процесів у наших державних органах. Він запущений цього року, один із ідеологів проекту, IT-директор ПриватБанку Дмитро Дубілет постійно здійснює на своїй сторінці у Facebook огляди доданих послуг.
До речі, серед ІТ-волонтерів, які беруть участь у розробці Порталу, є херсонець Микола Шлапак. Усі розробники ІТ-продуктів, що бажають приєднатися до команди ІТ-волонтерів, можуть заповнити відповідну форму.
На порталі iGov.org.ua зібрано послуги, які державні органи України надають громадянам та бізнесу. Частина послуг надається через Інтернет (вони позначені зеленою іконкою), інша частина послуг поки ще очікує на своє впровадження в електронній формі (жовта іконка). Сьогодні херсонцям пропонують онлайн отримати інформацію про власників земельних ділянок; витяг, виписку або довідку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців тощо - на часі надання витягу з Єдиного державного реєстру МВС, довідки про перебування на квартирному обліку при міськвиконкомі та отримання санітарного паспорта на проведення робіт з джерелами іонізуючих випромінювань.
На прикладі довідки про несудимість IT-директор ПриватБанку Дмитро Дубілет показує, скільки «зайвих» етапів часто пов'язано з отриманням документів від держави: громадянину доводиться двічі ходити до МВС, а потім нести паперову довідку до відповідної установи. На порталі iGov можна замовити цей же документ у кілька кліків. Невдовзі довідку можна буде не тільки замовити, але й отримати через інтернет (МВС буде верифікувати її електронним підписом).
ПриватБанк запровадив електронний документообіг одним із перших в Україні ще в 2001 році, а в 2014 завершив заміну громіздких персональних комп’ютерів на планшети у відділеннях. За заявою УНІАН, Кабмін за місяць витрачає близько мільйона аркушів паперу, а в річних показниках витраченим папером можна було б викласти дорогу до Мадрида (3 700 км).
Немає коментарів:
Дописати коментар