середу, 31 серпня 2016 р.


До столиці - за 100 грн! 1 вересня стартує нова акція від ПриватБанку та MasterCard
акция.png
Херсонці можуть купити залізничний квиток до Києва всього за 100 грн! Це стало можливим завдяки акції від ПриватБанку, яка проводиться з 1 по 30 вересня на всій території України.

Купити акційний квиток може будь-який громадянин України з будь-якої станції відправлення. Для цього потрібно зайти в мобільний додаток Privat24 в розділ "Квитки >> На потяг”, вибрати станцію прибуття "Київ-Пасажирський" і знайти рейси з акційною вартістю квитка 100 грн. Оплатити квиток потрібно з карти MasterCard ПриватБанку.

Акційна ціна встановлюється автоматично всім клієнтам і відображається в інтерфейсі в момент вибору місця в вагоні і покупки квитка. Кількість квитків за акційною ціною лімітована на годину. За весь період акції один клієнт може придбати один квиток на поїзд до Києва за акційною ціною 100 грн з картки MasterCard у мобільному додатку Privat24.

Усі умови акції зазначені на спеціальній сторінці.

ПриватБанк пропонує клієнтам швидкі, зручні і надійні способи купівлі електронних квитків на поїзд без черг у будь-який час доби. Придбати квиток можна через Інтернет-банк Приват24, через термінали самообслуговування, на сайті bilet.pb.ua, за допомоги мобільного додатку Приват24, а також за безкоштовним телефоном 3700.Тільки за три літні місяці у сервісах ПриватБанку херсонці придбали понад 22500 залізничних білетів.

1 коментар:

  1. Я настільки вдячна Elegantloanfirm за те, що допомогла мені отримати кредит у розмірі 600 000,00 доларів США за допомогою кредитного працівника Расса Гаррі, що я вам вічно вдячний. моє життя перевернулося, мої фінанси влаштувалися, я зараз є власною справою, яку я використовую для піклування про потреби моїх сімей. Я настільки вдячний вам, містер Русс, і Бог вас благословить. Ви можете зв’язатися з ними за фінансовою допомогою електронною поштою: Elegantloanfirm@hotmail.com для отримання фінансової допомоги.

    ВідповістиВидалити