Напередодні
нового опалювального сезону комісія на оплату комунальних платежів у
Херсонській філії ПриватБанку залишається незмінною
Останнім часом на тлі збільшення тарифів на житлово-комунальні
послуги з'явилася інформація щодо підвищення деякими банками комісії за
ці платежі. Перш за все це стосується традиційних каналів оплати, якими
зазвичай користуються найбільш сумлінні платники - пенсіонери.
Керівництво установ, через які проходять ці платежі, пояснює таке
підвищення збитковістю цієї послуги. Залежно від угод з комунальними
підприємствами пропонується підвищити комісію від 1,5% до 5% або не
менше 3-4 гривень за кожний платіж. У разі сплати інших платежів комісія
для споживачів становитиме 1% від суми платежу, але не менше 7 гривень
за кожен окремий платіж.
Тим часом прес-офіс Херсонської філії ПриватБанку повідомляє, що
комісії за сплату комунальних та інших платежів залишаться незмінними і
мінімальними. Окрім того, для всіх своїх пенсіонерів ПриватБанк
установив нульовий тариф на сплату будь-яких комунальних послуг (ліміт
2000 гривень на місяць) - тому незалежно від каналу оплати у ПриватБанку
пенсіонери можуть сплачувати комунальні платежі безкоштовно.
- Звичайні платники теж можуть заощаджувати кошти на комісіях при
сплаті комунальних та інших платежів через термінали самообслуговування
та Приват24, - говорить заступник керівника напрямку масових платежів
ГРУ ПриватБанку у Херсонській області Віктор Ніжурін. - Ми
радимо всім нашим клієнтам підключити безкоштовну послугу “Регулярні
платежі” у Приват24 - тоді Ви взагалі забудете про клопіт оплат. Банк
буде робити це автоматично з картки, що визначить клієнт.
У Херсонській області працює 76 відділень ПриватБанку та понад 360
терміналів самообслуговування. З початку року через ПриватБанк
комунальні послуги сплатили 986 653 споживачів регіону на загальну суму
355 253 968 грн.
Немає коментарів:
Дописати коментар