ПриватБанк компенсує своїм клієнтам понад 5 млн грн втрат від подвійної конвертації валют під час оплати покупок у гривні в закордонних магазинах, у тому числі інтернет-магазинах.
Як
повідомила прес-служба банку, з 8 січня банк почав повертати клієнтам
кошти за автоматичним перерахунком транзакцій DCC, здійснених у період з
29 грудня 2014 р. по 3 січня 2015 р. Загальна сума повернень становить
понад 5 млн грн.
«Ми
вирішили компенсувати втрати клієнтів через нестійкість курсу
національної валюти та специфіку міжнародних розрахунків, коли під час
оплати за кордоном у гривнях з картки списується сума, що відрізнялася
від тієї, що зазначена продавцем, – говорить Олег Гороховський. – Після
повернення кожен клієнт отримає SMS із зазначенням суми компенсації.
Також повернення буде показано у виписці Приват24».
Клієнти
ПриватБанку можуть вільно розплачуватися гривневими картками за
кордоном або в іноземних інтернет-магазинах, обираючи для оплати валюту
країни перебування, долар чи євро. Це дозволить уникнути втрат через
подвійну конвертацію гривні під час розрахунків за кордоном.
У
тих магазинах, що самостійно конвертують валюту без згоди клієнтів
(наприклад, Next, Wizzair, Google Adwords), клієнтам потрібно
розплачуватися з доларової картки. Відкрити доларову картку можна
безкоштовно в Приват24. При цьому клієнти ПриватБанку отримають
можливість переказувати гроші з гривневої картки на Інтернет-картку в
еквіваленті 100 доларів на день.
Якщо в клієнтів є транзакції за кордоном у гривні, що здійснено до 29 грудня 2014 року, і списана за ними сума не збігається з тією, що зазначено в чеку торговця, інформацію про це потрібно повідомляти на e-mail: help@pb.ua
Немає коментарів:
Дописати коментар