ПриватБанк
компенсує втрати клієнтів через подвійну конвертацію валют під час
оплати покупок картками в закордонних магазинах, у тому числі
інтернет-магазинах, якщо оплата здійснювалася в гривні, а не у валюті.
Як
повідомила прес-служба банку, ПриватБанк поверне клієнтам гроші, які
вони втратили через подвійну конвертацію, до 10 січня. Щоб уникнути
втрат клієнтів у майбутньому, з 4 січня банк обмежив будь-які
транзакції, у разі яких конвертація гривні у валюту відбувається на боці
магазину.
«Багато
наших клієнтів через нестійкість курсу національної валюти та специфіку
міжнародних розрахунків зіткнулися із ситуацією, коли під час оплати за
кордоном у гривнях з картки списувалася сума, що відрізнялася від тієї,
що зазначена продавцем, – йдеться в повідомленні прес-служби
ПриватБанку. – Ми вирішили компенсувати ці втрати клієнтам».
Як
зазначають у банку, відшкодування всіх витрат клієнтів за закордонними
операціями здійснюються у валюті (долари або євро), тому під час
проведення операції в закордонному магазині в гривні відбувається
подвійна конвертація. Щоб уникнути цього, більшість інтернет-магазинів
дають клієнтам можливість обрати валюту оплати. У таких магазинах треба
розраховуватися доларами або євро.
Якщо
ж магазини самостійно конвертують валюту без згоди клієнтів (наприклад,
Next, Wizzair, Google Adwords), клієнтам потрібно розплачуватися з
доларової картки. Відкрити доларову картку можна безкоштовно в Приват24.
При цьому клієнти ПриватБанку отримають можливість переказувати гроші з
гривневої картки на доларову в еквіваленті 100 доларів на день.
Немає коментарів:
Дописати коментар